luni-vineri / 8:00-16:00
(+40) 745 626 331
Favorite Compară

Vrei să returnezi sau să schimbi produse achiziționate pe www.safeo.ro? No problem.
Conform OUG 34/2014, un produs se poate returna în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie, fără invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri decat cele de livrare. Noi am extins acest termen la 30 zile. Trebuie doar să te asiguri că sunt respectate toate condițiile și că procesul parcurge corect toți pașii. Pentru asta îți recomandăm sa citești cu atenție și detaliile prezentate în secțiunea "Termeni și condiții" și să reții că în conformitate cu legislația, renunțarea la cumpărare prin denunțare unilaterală se aplică doar clienților persoane fizice.

Care sunt pașii pentru un RETUR:
- completează și trimite formularul de mai jos, prin care ne informezi în legătură cu intenția ta de a returna unul sau mai multe produse;
- nu acceptăm cereri de retur prin telefon sau email, te rugăm să completezi formularul de retur;
- pentru validare trebuie sa completezi corect adresa de email asociată comenzii, respectiv numărul comenzii;
- completează cu atenție toate câmpurile și trimite-ne detalii despre cererea ta prin intermediul câmpului de observații;
- stai fără griji, te contactăm noi pentru detalii imediat ce înregistrăm cererea de retur (în intervalul orar 09:00 - 16:00);
- în cazul aprobării cererii de retur, produsul/produsele sunt trimise de către client prin curier, costul transportului fiind achitat integral de către client la predarea coletului;
- va rugăm NU trimiteti coletele prin Poșta Română, nu ridicăm colete pe bază de aviz, folosiți un curier cu "livrare la usă";
- după ce coletul ajunge la noi, produsul/produsele sunt verificate de către operatorii Safeo;
- factura storno pentru produsele returnate se va emite pe același nume și date ca și factura fiscală inițială;
- în cel mult 14 zile, în cazul în care toate condițiile sunt respectate, vom rambursa contravaloarea produselor direct în contul tău (nu uita să completezi IBANul si Banca);.

Care sunt pașii pentru un SCHIMB:
- completează și trimite formularul de mai jos, prin care ne informezi în legătură cu intenția ta de a schimba un produs 
- poți schimba un produs cu alt produs sau cu acelasi produs dar altă mărime;
- nu acceptăm cereri de retur prin telefon sau email, te rugăm să completezi formularul de retur;
- pentru validare trebuie sa completezi corect adresa de email asociată comenzii, respectiv numărul comenzii;
- completează cu atenție toate câmpurile și trimite-ne detalii despre cererea ta prin intermediul câmpului de observații;
- reține că schimbul de produs/mărime se acceptă doar o singură dată pe produs, asigură-te că selectezi corect mărimea;
- stai fără griji, te contactăm noi pentru detalii imediat ce înregistrăm cererea de retur (în intervalul orar 09:00 - 16:00);
- în cazul aprobării cererii de schimb, produsul/produsele sunt trimise prin curier către noi, costul transportului fiind suportat integral de către noi;
- trimitem noi curierul să ridice coletul de la tine, asigura-te doar că te sincronizezi telefonic cu noi, pentru a putea comunica curierului intervalul orar pentru ridicarea coletului;
- după ce coletul ajunge la noi, produsul/produsele sunt verificate de către operatorii Safeo;
- stabilim împreună produsele la schimb, în funcție de dorința ta dar și conform stocului actual pentru noile produse;
- dacă ai de achitat ceva în plus, în cazul în care noul produs este mai scump, vei achita la primirea coletului;
- dacă trebuie noi să-ți returnăm anumite sume,  în cazul în care noul produs este mai ieftin, vom rambursa diferența direct în contul tău (nu uita să completezi IBANul si Banca);
- factura storno pentru produsele returnate se va emite pe același nume și date ca și factura fiscală inițială;
- în cel mult 14 zile, în cazul în care toate lucrurile sunt stabilite, vom retrimite noul colet, costul transportului fiind achitat integral de către client la ridicarea coletului.

Ne rezervăm dreptul de a refuza colete sau produse trimise, în cazul în care constatăm una (dar nu doar) din variantele:
- coletul este trimis fără a avea o cerere de retur/schimb aprobată;
- coletul este trimis cu taxă ramburs (sau alte taxe);
- coletul sau produsele sunt ambalate necorespunzător și/sau prezintă urme de deteriorare;
- produsul/produsele prezintă urme de purtare/utilizare, au etichete lipsă, lipsesc părți sau accesorii;

Adresa de retur este:
SAFEO NET VISION S.R.L., Timișoara, jud. Timiș, str. Polona, Nr. 2, Platforma EURORENT, rampa 6,  Cod postal 300523.
Numar de telefon de contact: 0745 626 331.
După caz, putem direcționa coletul către unul din depozitele noastre din țară. În acest caz te vom informa din timp în legătură cu noua adresa de retur.

Prin completarea și trimiterea formularului de mai jos ne informezi de intenția ta cu privire la retragerea ta din contractul referitor la vânzarea produselor selectate. 
Clientul este 100% responsabil pentru corectitudinea informatiilor completate in formular. Nu ne asumam transferuri greșite de bani cauzate de furnizarea de informații eronate de către clienți.
Facturile storno pentru produsele returnate se emit pe acelasi nume pe care au fost emise si facturile fiscale aferente comenzii inițiale.

Important: dacă comanda care conține produsul/produsele care urmează a fi returnate/schimbate a fost plasată din cont de utilizator, la fel trebuie făcută și cererea, adică dupa ce te-ai logat în cont. În cazul comenzilor făcute fără cont de utilizator, cererile de retur/schimb trebuie să fie trimise fără a fi logat în cont.

Completarea și trimiterea formularului constituie doar informarea cu privire la intenția ta, nu reprezintă implicit aprobarea de retur/schimb. Fiecare cerere este analizată punctual. Nu-ți face insă griji, și noi ne dorim ca produsele noastre să fie pe placul tău, deci facem tot posibilul pentru a găsi o variantă nu doar legală dar și convenabilă pentru ambele părți.

Pentru a solicita un retur/schimb de produse completează formularul:

Validare comandă
Adaugă review

Intră în contul tău pentru a adăuga un review.

Intră în cont
Adaugă produse favorite

Intră în contul tău pentru a adăuga produse favorite.

Intră în cont
Vezi retururi

Intră în contul tău pentru a vedea cererile de retur.

Intră în cont
Vezi comenzi

Intră în contul tău pentru a vedea toate comenzile.

Intră în cont
Care este ultimul status al unei comenzi?

Introdu numărul comenzii:

Verifică
 

Pentru mai multe detalii intră în cont