Vrei să returnezi produse achiziționate pe www.safeo.ro? Nicio problemă!
Conform OUG 34/2014, un produs se poate returna în termen de 14 zile calendaristice de la intrarea în posesie, fără invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri decat cele de livrare. Trebuie doar să te asiguri că sunt respectate toate condițiile și că procesul parcurge corect toți pașii.
Pentru asta îți recomandăm să citești cu atenție și detaliile prezentate în secțiunea "Termeni și condiții" și să reții că în conformitate cu legislația, renunțarea la cumpărare prin denunțare unilaterală se aplică doar clienților persoane fizice.
Care sunt pașii pentru un RETUR:
- completează și trimite formularul de mai jos, prin care ne informezi în legătură cu intenția ta de a returna unul sau mai multe produse;
- nu acceptăm cereri de retur prin telefon sau email, te rugăm să completezi formularul online;
- pentru validare trebuie sa completezi corect adresa de email asociată comenzii, respectiv numărul comenzii;
- completează cu atenție toate câmpurile și trimite-ne detalii despre cererea ta prin intermediul câmpului de observații;
- stai fără griji, te contactăm noi pentru detalii imediat ce înregistrăm cererea de retur (în zilele lucrătoare, în intervalul orar 09:00 - 16:00);
- în cazul aprobării cererii de retur, produsul/produsele sunt trimise de către client prin curier, costul transportului fiind achitat integral de către client la predarea coletului;
- va rugăm NU trimiteti coletele prin Poșta Română, nu ridicăm colete pe bază de aviz, folosiți un curier cu "livrare la ușă" și înainte de a trimite coletul asigurați-vă ca respectați toate condițiile pentru retur;
- după ce coletul ajunge la noi, produsul/produsele sunt verificate de către operatorii Safeo;
- factura storno pentru produsele returnate se va emite pe același nume și date ca și factura fiscală inițială;
- în cel mult 14 zile, în cazul în care toate condițiile sunt respectate, vom rambursa contravaloarea produselor direct pe cardul folosit la achiziție sau în contul tău (asigură-te că ai completat corect contul IBAN în cererea online).
Care sunt pașii pentru un SCHIMB:
- trebuie sa parcurgi pașii de mai sus pentru returnarea produsului;
- după restituirea banilor (sau oricând dorești) poți plasa o comandă nouă pentru alte produse.
Ne rezervăm dreptul de a refuza colete sau produse trimise, în cazul în care constatăm una (dar nu doar) din variantele:
- coletul este trimis fără a avea o cerere online de retur/schimb aprobată sau nu respectă toate condițiile de mai sus;
- coletul este trimis cu taxă ramburs (sau alte taxe);
- coletul sau produsele sunt ambalate necorespunzător și/sau prezintă urme de deteriorare;
- produsul/produsele prezintă urme de purtare/utilizare, au etichete lipsă, lipsesc părți sau accesorii.
Adresa de retur este:
SAFEO NET VISION S.R.L., Târgu Mureș, jud. Mureș, str. Tudor Vladimirescu, Nr. 56A, et.1 (birou Edris), Cod postal 540014.
Adresa de email si numar de telefon pentru contact: contact@safeo.ro / 0736 751 098.
După caz, putem direcționa coletul către unul din depozitele noastre din țară. În acest caz te vom informa din timp în legătură cu noua adresa de retur.
Refuzam coletele care au taxa ramburs sau care au iesit din termenul de retur de 14 zile calendaristice de la intrarea in posesie.
Prin completarea și trimiterea formularului de mai jos ne informezi de intenția ta cu privire la retragerea ta din contractul referitor la vânzarea produselor selectate.
Clientul este 100% responsabil pentru corectitudinea informatiilor completate in formular. Nu trimiteți produse care nu se încadrează in termenii de mai sus, nu ne asumăm costurile livrării prin curier sau transferuri greșite de bani cauzate de furnizarea de informații eronate de către clienți.
Facturile storno pentru produsele returnate se emit pe acelasi nume pe care au fost emise si facturile fiscale aferente comenzii inițiale.
Important: dacă comanda care conține produsul care urmează a fi returnat a fost plasată din cont de utilizator, la fel trebuie făcută și cererea, adică dupa ce te-ai logat în cont. În cazul comenzilor făcute fără cont de utilizator, cererile de retur trebuie să fie trimise fără a fi logat în cont.
Completarea și trimiterea formularului constituie doar informarea cu privire la intenția ta, nu reprezintă implicit aprobarea returului. Fiecare cerere este analizată punctual. Nu-ți face insă griji, și noi ne dorim ca produsele noastre să fie pe placul tău, deci facem tot posibilul pentru a găsi o variantă nu doar legală dar și convenabilă pentru ambele părți.
Pentru a ne trimite o cerere de retur completează formularul: