Cele mai frecvente răspunsuri la întrebările clienților
Daca nu găsești răspuns la întrebarea ta, nu ezita sa ne contactezi.
Comenzi, plată și livrare
Din păcate acceptam doar comenzi plasate online, prin intermediul magazinului web.
Asta nu înseamnă ca nu răspundem solicitărilor telefonice. Furnizăm orice informții cu mare drag, însa ne dorim ca toate comenzile să fie plasate online.
Ne plac parteneriatele. Pentru asta am creat o secțiune dedicată. Acceseaza pagina “Devino distribuitor” (din meniul de sus de pe site) sau pagina “Partener Safeo” (din meniul de jos de pe site). Completeaza formularul și în cel mai scurt timp unul din colegii nostrii de la vânzări corporate te va contacta pentru detalii. Vei rămâne surprins cate avantaje aduce un parteneriat Safeo. Din toate punctele de vedere :)
Card, transfer bancar sau numerar la ridicarea coletului. Tu alegi cum vrei sa plătești!
Acceptăm plăți online cu cardul prin intermediu operatorului de plăți securizate Netopia. Pentru companiile care preferă plata prin virament bancar, am pus la dispozție un canal dedicat.
Dacă însă dorești sa achiți numerar la ridicarea coletului, avem și această variantă. Poti achita ramburs la curier, daca comanda ta e mai mica de 1500 lei. In functie de curier, este posibil ca rambursul sa fie insotit de o taxa de procesare numerar.
Toate livrările se fac prin curier rapid. În acest moment avem un parteneriat cu DPD insă ne dorim ca pe viitor să punem la dispoziția clienților să aleagă din mai multe companii de curierat.
Avem o taxă fixă pentru taxele de transport, indiferent de zona din România unde se trimite coletul. În acest moment această taxa este 25 lei, însă în funcție de evoluția pieței valoarea acesteia se poate oricând modifica. Mai mult, peste o anumită valoare a coșului, livrarea este gratuită! Nu trebuie sa-ți faci griji, valoarea transportului îți va fi comunicată înainte de finalizarea comenzii.
Termenul de livrare este calculat pentru fiecare comandă, în funcție de produsele comandate. Pentru fiecare produs în parte, înainte si după adaugarea in coșul de cumpărături, sunt afișate informații despre stoc și termenul de livrare. Astfel termenul maxim de livrare al întregii comenzi este definit de produsul cu termenul de livrare cel mai mare.
Da. În cazuri exceptionale, de comun acord cu clientul, se pot iniția livrări parțiale, costurile suplimentare cu livrarea fiind suportate de către client.
Sigur ca DA! Toate comenzile vor fi insotite de factură fiscală, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze informațiile corecte necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislatia in vigoare. Factura fiscală va fi trimisă cumpărătorului în format electronic, pe e-mail sau se poate descărca din secțiunea Contul meu / Comenzi..
Da. Comenzile se pot anula. O poți face singur din contul meu. Singura condiție este ca procesul de ambalare/livrare să nu fi fost deja inițiat. Daca te răzgandești cu privire la comanda ta, sună-ne sau trimite-ne un email cat de rapid poți. Trebuie doar sa ne comunici numele și numărul comenzii. În cazul în care comanda a plecat deja spre tine ai la dispoziție procesul de retur produse.
Da. Cu cât cumpărați mai multe produse din același model, cu atât prețul este mai mic. Preturile se modifica automat in cosul de cumparaturi cu cat adaugati mai multe produse. Dacă față de prețul afișat doriti sa ne cereti o oferta individuala pe o comanda mare, va rugam sa nu ezitati sa contactati.
Reduceri, promoții și vouchere
Ai cel puțin două variante să te poți bucura de reduceri pe site-ul nostru: produsul se află într-o campanie de reduceri (vei vedea preț tăiat și alertă roșie pe produs) sau ai intrat în posesia unui voucher de reducere. Îți recomandăm să te abonezi la newsletterul nostru pentru a nu pierde campaniile de reduceri.
Este foarte simplu: adaugă codul de reducere în formularul cu datele comenzii. În cazul în care codul este valid, reducerea se va aplica automat. Atenție ca există coduri care au termen de valabilitate limitat sau vouchere de reducere care sunt valabile pentru o singură comandă. Asigură-te că ai informțiile complete despre voucher.
Retururi sau schimb de produse
Sigur ca da. Poti alege singur curierul prin care trimiți produsul către noi. Nu acceptăm însă colete trimise prin Poșta Română. Nu ridicăm colete pe bază de aviz, alege un curier cu "livrare la ușă".