luni-vineri / 8:00-16:00
(+40) 745 626 331
Favorite Compară

Cele mai frecvente răspunsuri la întrebările clienților

Daca nu găsești răspuns la întrebarea ta, nu ezita sa ne contactezi.

Comenzi, plată și livrare

Exclusiv online! Dar foarte simplu.
Procesul este unul intuitiv și la îndemâna oricui. Dacă nu te descurci nu ezita să ne contactezi telefonic. Te vom îndruma pas cu pas.

Avem în portofoliul nostru peste 10000 de produse. Livrăm din depozitele noastre din țară dar și din depozitele furnizorilor noștrii, din întreaga Europă. Produsele se pot afla în stocul nostru sau în cel al furnizorului nostru. Pentru fiecare produs în parte, înainte și după adaugarea în coșul de cumpărături, sunt afișate informații despre stoc și termenul de livrare.

Reduceri, promoții și vouchere

Poate ai observat că periodic acordăm reduceri pentru prima comandă din cont. Ce trebuie tu să faci? Nimic special, trebuie doar sa-ți activezi un cont și să adaugi produse în coș. Vei observa ca automat se va adăuga în coșul tău voucherul de reducere. Reducerea se aplică pe toate produsele primei comenzi, indiferent de valoarea acesteia.

Nu e nicio problemă. Chiar dacă îți faci cont nou pentru a beneficia din nou de reducere de cont nou. Recomandrea noastră însă este să folosești același cont pentru toate comenzile tale. Îți dăm un pont: beneficiileși reducerile de volum (comenzile acumulate pe o perioadă de timp în cont) sunt mai mari decât reducerea primită la prima comanda ;(

Retururi sau schimb de produse

Sigur ca da! Conform OUG 34/2014, un produs se poate returna/schimba în termen de 30 zile calendaristice. Trebuie doar să te asiguri că sunt respectate toate condițiile și procedura parcurge corect toți pașii. Accesează pagina “Returnare produs”, unde găsești toate detaliile și procedura de retur/schimb.

Da. Însă o comandă se poate anula doar în anumite condiții, respectiv în cazul în care procesul de ambalare/livrare nu a fost deja inițiat. Daca te răzgandești cu privire la comanda ta, sună-ne sau trimite-ne un email cat de rapid poti. Trebuie doar sa ne comunici numele și numărul comenzii. În cazul în care comanda a plecat deja spre tine ai la dispoziție procesul de retur produse.

Adaugă review

Intră în contul tău pentru a adăuga un review.

Intră în cont
Adaugă produse favorite

Intră în contul tău pentru a adăuga produse favorite.

Intră în cont
Vezi retururi

Intră în contul tău pentru a vedea cererile de retur.

Intră în cont
Vezi comenzi

Intră în contul tău pentru a vedea toate comenzile.

Intră în cont
Care este ultimul status al unei comenzi?

Introdu numărul comenzii:

Verifică
 

Pentru mai multe detalii intră în cont