luni-vineri / 8:00-16:00
(+40) 745 626 331
Favorite Compară

Procesare comenzi:
Procesarea comenzilor se face în ordine în funcție de ziua și ora plasării acestora astfel:
- în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 15:00;
- a doua zi pentru comenzile plasate după ora 15:00;
- în fiecare luni pentru comenzile plasate în weekend (după vineri ora 15:00).

Pentru comenzile ramburs sau cele cu termen special de livrare, este posibil să fiți contactat telefonic de către operatorii noștri pentru a stabili detalii legate de livrare.

Modalități de plată:
1. Plată ramburs - la curier în momentul primirii coletului. Modalitate de plată disponibilă pentru comenzi sub 1500 lei.
2. Transfer bancar - puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii proforme în format electronic pe care o veți primi pe adresa de e-mail, în scurt timp după cu plasarea comenzii.
3. Plată online cu card bancar, prin intermediul procesatorului se plăți Netopia Payments. Nu se percepe niciun comision de plată.

Costuri de livrare:
Tarif standard livrare colet: 25 lei. Pentru plata numerar în sistem ramburs se percepe o taxă de procesare numerar în valoare de 3.50 lei.
Costurile cu livrarea si transportul sunt calculate și afișate pentru fiecare comandă în parte, înainte de finalizarea comenzii.
Prețul final al livrării depinde de greutatea si volumul produselor comandate, adresa de livrare dar și de compania livratoare.
Pentru comenzi care depașesc anumite valori, transportul este gratuit.

Modalități de livrare:
Livrarea se va face exclusiv prin curier. Coletul va fi livrat la adresa mentionata în comandă. 
Transportul și livrările se fac prin DPD în 1-2 zile lucratoare. Acesta reprezintă exclusiv termenul de livrare al coletului din depozitul nostru către tine. 
Ia în calcul și termenul de livrare a produselor din depozitele furnizorilor noștri, pentru produsele care nu sunt pe stoc. Găsești detalii despre acest termen direct pe comanda ta. 

Termen de livrare:
Termenul de livrare este calculat pentru fiecare comandă, în funcție de produsele comandate. Pentru fiecare produs în parte, înainte si după adaugarea in coșul de cumpărături, sunt afișate informații despre stoc și intervalul de livrare. Astfel termenul maxim de livrare al întregii comenzi este definit de produsul cu termenul de livrare cel mai mare.
În cazuri exceptionale, de comun acord cu clientul, se pot iniția livrări parțiale, costurile suplimentare cu livrarea fiind suportate de către client.

Termen estimativ de livrare în funcție de status stoc:
- pentru produsele cu status “în stoc” aprox. 1-3 zile lucrătoare;
- pentru produsele cu status “stoc limitat” aprox. 1-3 zile lucrătoare dacă se confirmă stocul sau aprox. 3-10 zile lucrătoare dacă se livrează din stoc furnizor;
- pentru produsele cu status “în stoc furnizor” sau “la comandă” aprox. 3-15 zile lucrătoare;

Timpul estimat de livrare pentru produsele livrate din “stoc furnizor” sau “la comandă” este estimat pentru fiecare produs în parte și se calculeaza începând cu ziua procesării comenzii. În general ne încadrăm în aceste termene, însă uneori pot apărea fluctuații în procesul de aprovizionare, în funcție de disponibilitatea furnizorului sau de alte circumstanțe neprevăzute. Îți mulțumim și apreciem înțelegerea ta legată de timpul de livrare pentru aceste produse.

La preluare, vă rugăm să verificați atât integritatea exterioară a ambalajului, cât și integritatea produsului iar dacă produsul prezintă eventuale probleme să le semnalați curierului, acesta fiind obligat să întocmească un proces verbal de constatare. Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către cumpărător fără obiecții la livrare, înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.

Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele. Ulterior, orice reclamație, însoțită de procesul verbal de constatare, va fi adusă la cunoștința noastră în scris.

Facturare:
Toate comenzile vor fi insotite de factură fiscală. Safeo Net Vision S.R.L. va emite către cumpărător,  o factură pentru produsele livrate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze informațiile corecte necesare emiterii facturii, în conformitate cu legislatia in vigoare. Factura fiscală va fi trimisă cumpărătorului în format electronic, prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de cumpărător sau se poate descărca din secțiunea Contul meu / Comenzi.

Adaugă review

Intră în contul tău pentru a adăuga un review.

Intră în cont
Adaugă produse favorite

Intră în contul tău pentru a adăuga produse favorite.

Intră în cont
Vezi retururi

Intră în contul tău pentru a vedea cererile de retur.

Intră în cont
Vezi comenzi

Intră în contul tău pentru a vedea toate comenzile.

Intră în cont
Care este ultimul status al unei comenzi?

Introdu numărul comenzii:

Verifică
 

Pentru mai multe detalii intră în cont