Procesare comenzi:
Procesarea comenzilor se face în funcție de ziua și ora plasării acestora astfel:
- în aceeași zi pentru comenzile plasate până la ora 15:00;
- a doua zi pentru comenzile plasate după ora 15:00;
- în fiecare luni pentru comenzile plasate în weekend (după vineri ora 15:00).
Pentru unele comenzi este posibil să fiți contactat telefonic de către operatorii noștri pentru a stabili detalii legate de livrare.
Modalități de plată:
1. Plată online cu card bancar, prin intermediul procesatorului de plăți Netopia Payments. Clientului nu i se percepe niciun comision de plată.
2. Transfer bancar - puteți efectua plata prin transfer bancar în baza facturii de avans pe care o veți primi pe adresa de e-mail, imediat după procesarea comenzii. În momentul livrării produselor veți primi factura fiscală pentru acestea, împreună cu factura storno pentru valoarea plătită ca și avans.
Costuri de livrare:
Tarif standard livrare colet: 25 lei.
Costurile cu livrarea si transportul sunt calculate și afișate pentru fiecare comandă în parte, înainte de finalizarea comenzii.
Prețul final al livrării depinde de greutatea si volumul produselor comandate, adresa de livrare dar și de compania livratoare.
Pentru comenzi care depașesc anumite valori, transportul este gratuit.
Modalități de livrare:
Livrarea se va face exclusiv prin curier. Coletul va fi livrat la adresa mentionata în comandă.
Transportul și livrările se fac prin curier rapid în 1-2 zile lucratoare. Acesta reprezintă exclusiv termenul de livrare al coletului din depozitul nostru către tine.
Ia în calcul și termenul de livrare a produselor din depozitele furnizorilor noștri, pentru produsele care nu sunt pe stoc. Găsești detalii despre acest termen direct pe comanda ta.
Termen de livrare:
Termenul de livrare este calculat pentru fiecare comandă, în funcție de produsele comandate. Pentru fiecare produs în parte, înainte si după adaugarea in coșul de cumpărături, sunt afișate informații despre stoc și intervalul de livrare. Astfel termenul maxim de livrare al întregii comenzi este definit de produsul cu termenul de livrare cel mai mare.
În cazuri exceptionale, de comun acord cu clientul, se pot iniția livrări parțiale.
Termen estimativ de livrare în funcție de status stoc:
- pentru produsele cu status “în stoc” aprox. 1-2 zile lucrătoare;
- pentru produsele cu status “stoc limitat” aprox. 1-2 zile lucrătoare dacă se confirmă stocul propriu sau aprox. 3-15 zile lucrătoare dacă se livrează din stoc furnizor;
- pentru produsele cu status “în stoc furnizor” sau “la comandă” aprox. 3-15 zile lucrătoare;
Timpul estimat de livrare pentru produsele livrate din “stoc furnizor” sau “la comandă” este estimat pentru fiecare produs în parte și se calculeaza începând cu ziua procesării comenzii. În general ne încadrăm în aceste termene, însă uneori pot apărea fluctuații în procesul de aprovizionare, în funcție de disponibilitatea furnizorului sau de alte circumstanțe neprevăzute. Îți mulțumim și apreciem înțelegerea ta legată de timpul de livrare pentru aceste produse.
La preluare, vă rugăm să verificați atât integritatea exterioară a ambalajului, cât și integritatea produsului iar dacă produsul prezintă eventuale probleme să le semnalați curierului, acesta fiind obligat să întocmească un proces verbal de constatare. Răspunderea pentru transportul coletelor revine exclusive firmei de curierat care livrează produsele, de aceea noi nu vom putea despăgubi un colet care are ambalajul deteriorat dar a fost acceptat de către cumpărător fără obiecții la livrare, înscrise în procesul-verbal solicitat curierului.
Reclamațiile referitoare la condiția și starea ambalajelor coletelor (ambalaje strivite, găurite, deteriorate) se fac la livrare, pe loc, curierului care livrează produsele. Ulterior, orice reclamație, însoțită de procesul verbal de constatare, va fi adusă la cunoștința noastră în scris.
Facturare:
Toate comenzile vor fi insotite de factură fiscală. Safeo Net Vision SRL va emite către cumpărător factură pentru produsele comandate, obligația cumpărătorului fiind să furnizeze informațiile corecte necesare emiterii facturii. Factura fiscală va fi trimisă cumpărătorului în format electronic, la adresa de e-mail menționată de cumpărător, sau se poate descărca din secțiunea Contul meu / Comenzi. Facturile emise se trimit în sistemul eFactura, în conformitate cu legislatia in vigoare.